Khamis, 10 November 2016

Mencari suplemen Shaklee di Sungai Petani.

Klik-klik cari sana sini unuk dapatkan barang shaklee.Nak pergi brach..bukan ada dimerata tempat.Andainya berdekatan.itu dinamakan rezeki..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sudah pasti ramai yang sudah mengenali shaklee.Mana tidaknya..lalu sahaja dekat atas haiway..sudah pasti banyak singbord terbentang luas menceritakan tentang shaklee.

Tetapi..bagaimana cara untuk mendapatkannya dengan cara mudah !!!

Anda sedang mencari shaklee.Tak perlu risau lagi..Saya merupakan salah seorang pengedar shaklee yang sah buat anda di luar sana.

Buat pengetahuan anda semua..saya salah seorang pengedar barangan shaklee yang sah dan berdaftar.


[ hai...saya agen shaklee ]



Nak oder shaklee..tak tahu..Jangan risau lagi..Saya sedia membantu anda semua.
Untuk pengetahuan anda diluar sana ..selain saya adalah pengedar sah seluruh Malaysia..saya juga menyediakan penghantaran secara COD.Penghantaran ketangan anda.Tanpa cas tambahan ..saya sedia menghantar.



Hasil carian imej untuk penghantaran


[ Penghantaran untuk semua dengan khidmat pos laju ]

Hasil carian imej untuk hantar barang guna pos laju


Jika dekat...boleh hantar terus...






Jadi...Buat penduduk Sungai Petani amnya..bolehlah mencari saya ..Selain kawasan sungai petani..saya juga meyediakan penghataran cod dikawasan berhampiran.Antara kawasan yang sedia saya cod seperti Tikam Btu,Merbok,Semeling,Bedong,Bujang,dan tanjung Dawai.



Hasil carian imej untuk merbok kedah




Hasil carian imej untuk sungai petani



Hasil carian imej untuk tanjung dawai sungai petani


Oleh itu,anda diluar sana tidaka perlu lagi pening kepala untuk mencari barangan shaklee dengan cepat dan mudah.Pada bila-bila masa sahaja anda boleh hubungi saya terus.Dan yang paling pasti..barangn anda akan sampai dengan cepat dan selamat terus kepada anda.

Bagaimana cara untuk mendapatkannya dengan mudah.Anda hanya perlu mesej atau telephon saya terus.Saya sedia melayan pertanyaan anda.


Hasil carian imej untuk whatsapp mesej


NAK CANTIK...NAK SIHAT...
Jangan lupa amalkan shaklee selalu..

ZURAIDA LAZIM
0173779149 / 0195500014

Anda ingin menjadi sebahagian ahli bersama saya..mencari pendapatan sampingan...jangan lepaskan peluang ini...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dapatkan shaklee sungai petani dengan mudah.0173779149

Shaklee.... Pasti anda diluar sana sudah kenali dengan jenama yang besar ini.. Ya..shaklee sudah dikenali oleh ramai pengguna di...