Jumaat, 2 Februari 2018

PENJUAL SUPLEMENT SHAKLEE KAWASAN SUNGAI PETANI 017-3779149

Assalammualaikum...

Terima kasih buat anda diluar sana kerana sudi singgah sebentar pada coretan saya untuk kali ini..

Sebelum saya bercoleteh panjang lebar lagi. izinkan saya perkenalkan diri dahulu..Nama penuh saya adalah zuraida binti lazim..Saya adalah pengedar shaklee yang berdaftar.Saya memang tinggal dikawasan Sungai Petani Kedah.Oleh itu,bagi yang tercari-cari pengedar yang berdaftar boleh terus hubungi saya.

Hasil carian imej untuk agen shaklee





Itu serba ringkas untuk pengetahuan anda semua..

Berbalik kepada tajuk sebenar,saya adalah pengedar shaklee di sekitar bandar Sungai Petani,Merbok,Bedong,Tikam Batu,Bujang,Semeling dan juga kawasan berhampiran..



Tikam Batu.



Hasil carian imej untuk tikam batu sungai petani



SUNGAI PETANI.



Hasil carian imej untuk sungai petani kedah



MERBOK.

Hasil carian imej untuk MERBOK KEDAH




Selain perkhidmatan pos,saya juga menghantar barang terus kerumah pelanggan.Ramai yang memilih perkhidmatan ini kerana jimat waktu malahan barang lebih terjamin selamat.




Hasil carian imej untuk penghantaran terus kerumah






Oleh itu,bagi anda diluar sana yang ingin mendapatkan suplement shaklee,anda boleh terus hubungi saya.Jangan malu-malu tau...

Pastikan anda mendapatkan barangan shaklee dari pengedar yang berdaftar.Hal ini kerana,jika anda membeli dari kedai jamu mahupun penjual yang tidak berdaftar,mereka tidak memberi tunjuk ajar cara menggunakannya dengan betul dan boleh terjadi barangan tersebut akan tamat tempoh.

Selain perkhidmatan cod terus kepada anda,saya memang menggunakan perkhidmatan pos.Jadinya,bagi anda diluar sana tidak perlu risau untuk mendapatkan barangan Shaklee.Walau dimana anda berada,insyaallah barang boleh sampai ke tangan anda.



Hasil carian imej untuk PERKHIDMATAN POS





Sebarang pertanyaan ,anda boleh terus hubungi saya.

Zuraida bt lazim
0173779149
(1151919)
FB:Zuraida lazim.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dapatkan shaklee sungai petani dengan mudah.0173779149

Shaklee.... Pasti anda diluar sana sudah kenali dengan jenama yang besar ini.. Ya..shaklee sudah dikenali oleh ramai pengguna di...