Rabu, 1 Oktober 2014

Ubati anak yang demam dengan chewable vita c

Assalammualaikum...
Petang-petang sebegini tidak ada apa-apa kerja nak buat..Tengok anak-anak main dekat luar rumah aja..

Jom kita sembang-sembang kosong ....Pernahkah anda mengalami masalah anak yang selalu aja demam..Biasalakan ..jika mereka jatuh sakit dan demam..sekali dengan maknya turut demam sama.Apatah lagi jika anak yang masih kecil.Merengek aja dengan kita.Semuanya serba tak kena.

Ubat...Mungkin ada setengahnya..sampai 2@3 buah klinik yang kita pergi.Pasal duit memang tak berkira.Asalkan anak cepat kebah dari demamnya..

Biasanya..seorang ibu akan melakukan apa sahaja untuk anaknya...Kadang-kadang..anak menangis minta itu ini..Biasalakan ..anak yang demam suka merap ja memanjang..

Pernah tak anda memberi anak-anak makan vitamin.Vitamin adalah suplement tambahan untuk tubuh kita.Ia membantu tubuh untuk meningkatkan antibodi dalam tubuh supaya sistem imun lebih tinggi.

Apa kata..selepas ini..jom kita dapatkan vitamin tambahan untuk anak kita.

CHEWABLE VITA C:

Ia adalah sejenis tablet.Tidak rasa pahit.Malahan..ia memang sesuai buat kanak-kanak.Ini kerana ...ia perlu dikunyah seperti coklat.Ia juga dapat memelihara antioksida semulajadi tubuh.
1 tablet bersaam dengan 11/2 buah oren dengan rasa oren yng sebenar.Buat sesiapa yang tidak suka makan pil..inilah adanagan terbaik..





Apakah kelebihannya:
  • Meningkatkan penyerapan zat besi dari sumber bukan daging.
  • Untuk kesihatan tulang,gigi,gusi serta struktur am tubuh badan.
  • Sesuai untuk kanak-kanak atau dewasa yang sukar menelan pil.
  • Membantu mengekalkan pertahanan semulajadi tubuh badan.





Sebarang pertayaan...sila hubungi saya..
 
zuraida
msj:0195500014
wsssp:0173779149

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dapatkan shaklee sungai petani dengan mudah.0173779149

Shaklee.... Pasti anda diluar sana sudah kenali dengan jenama yang besar ini.. Ya..shaklee sudah dikenali oleh ramai pengguna di...