Rabu, 4 Mac 2015

Sihat bersama suplement.

Assalammualaikum...

Hari ini saya nak kongsi cerita  yang menarik untuk kita semua..suplement..aahhh..mesti ramai yang tahu apa maksud suplement..

Suplement:

 Suplement adalah tambahan,bahagian pelengkap dan juga makanan tambahan untuk tubuh.

Vitamin:

Vitamin merupakan bahan organik yang diperlukan oleh tubuh manusia dalam jumlah yang kecil.Ia berfungsi untuk pertumbuhan normal seperti mengawal kesihatan dan juga membantu untuk pencegahan penyakit.Ia dapat membantu dalam proses protien,karborhidrat dan lemak.

Manusia pada masa sekarang tak sama dengan masa dahulu..Sebabnya..pada masa sekarang perbagai faktor yang boleh menyumbangkan kepada permasalah kesihatan.Slain itu..cara mkn serta gaya hidup juga mendorong berlakunya penyakit..

Oleh itu..pada masa sekarang terdapat perbagai tempat perubatan seperti klinik mahupun hospital..dimana sahaja tempat yang ramai penduduk akan adanya klinik.Tujuannya hanyalah satu..membantu masyarakt mendapatkan perkhidmatan yang sewajarnya..Kenapa pada zaman nenek moyang kita dahulu tidak banyaknya pusat perubatan seperti sekarang..Kita semua boleh berfikir sendiri.Orang-orang dahulu mana ada penyakit berbahaya mahupun penyakit yang ada seperti sekarang..Apakah puncanya??

Sebab itulah..pada masa sekarang..banyaknya tertubuh farmasi..klinik swasta mahupun apa jua inisiatif yang dapat membantu orang ramai untuk mencegah penyakit mahupun mendapatkan tahap kesihatan yang sewajarnya...

SUPLEMENT !!

Sudah ramai yang mengetahui akan kelebihan suplement untuk tubuh badan kita..

MENGAPAKAH KITA MEMERLUKAN SUPLEMENT:
  • Badan kita sering kali terdedah dengan pencemaran alam sekitar.
  • Kebanyakkan dari kita mengamalkan cara hidup yang kurang sihat.
  • Untuk kesihatan yang terbaik.



POLA PEMAKAN SEHARIAN MANUSIA..






























 
 
 
 
 














 
 
 
 

 
MEAL SHAKES.
  • Sumber protien dengan vitamin serta minera tambahan.Hidangan yang lazat,berkhasiat serta mudah disediakan yang pasti digemari seisi keluarga.Sesuai sebagai makanan tambahan kanak-kanak yang tidak mengemari makan.

 
 
 
 
VITAMIN E:
  • 

 
 






Jika ada sebarang pertayaan..bolehla hubungi saya..
zuraida
msj/wssp;0173779149





DAN MUNGKIN..
Anda ingin menyertai sebahagian daripada kami...
DAN JUGA...
Anda berpeluang mendapat diskaun harga antara 15%-25%..
REBET TUNAI..
BONUS SEHINGGA 4 angka..
Percutian keluar negara.































Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dapatkan shaklee sungai petani dengan mudah.0173779149

Shaklee.... Pasti anda diluar sana sudah kenali dengan jenama yang besar ini.. Ya..shaklee sudah dikenali oleh ramai pengguna di...