Rabu, 16 Julai 2014

Dapat duit lebih apabila menjadi ahli shaklee..

Assalammualaikum...

Hari ini saya akan berkongsi satu rahsia untuk mendapatkan pulangan sampingan hanya duduk dirumah MAHUPUN yang bekerja...
Mungkin diantara kita ada yang bekerja mahupun tinggal dirumah sahaja ..terutamanya bagi suri rumahtangga sepenuh masa..Mungkin suri rumah tak berkesempatan untuk bekerja sebab ada tanggung jawab dirumah...Tahukah anda..duduk dirumah pun boleh mendapat duit..AAAHHHH..PELIK BUNYINYA..

Tak mustahil..nak cari rezeki..dimana2 sahaja kita boleh dapatkannya..duduk dirumah pun boleh dapat duit..kalau rajin..lebih dri orang yang bekerja diluar..TAPI...ADA CARANYA....

SHAKLEE..
Pernah dengar perkataan itu????

OK...mungkin ada yang pernah dengar ataupun pernah tengok dimana2..Nak tahu caranya mendapatkan duit....ahhh..shaklee adalah segala2nya...BAGAIMANA????

Nak dapat duit pun..ada caranya..tapi senang sahaja..Anda hanya perlu mendaftarkan diri sebahagian dari ahli shaklee..mudah sajakan...selepas bergelar ahli..perbagai manfaat yang anda perolehi darinya..

BAGAIMANA CARA UNTUK DAFTARKAN DIRI SEBAGAI AHLI SHAKLEE.
Mudah sahaja....anda tak perlu hadirkan diri dimana2 tempat yang banyak orang..tak perlu beratur panjang..Terdapat beberapa cara yang mudah dan menyenangkan sesiapa sahaja yang ingin menjadi ahli shaklee..
PERTAMA:


=>Hanya membuat pembayaran sebanyak RM75 sebagai pendaftran.Iaitu RM 65 sebagai ahli yang mengadungi beg kit.Dalam beg kit tersebut terdapat buku ahli,tatacara berniaga dan risalah produk.Manakala RM 10 sebagai wang pos.

ATAU:

=>Jika seserang itu membeli produk shaklee melebihi RM 660...SECARA automatik ia mendapat status sebagai ahli.mudah sangatkan..
Contohnya:
Andainya pembeli itu membeli vivix 2 botol..dan harganya melebihi RM 660..dia akan tersenarai sebagai ahli..




BEG KIT SHAKLEE YANG MENGANDUNGI RISALAH DAN PRODUK: 
Nak jadi ahi pun mudah..apatah lagi nak dapat kelebihan2 yang ditawarkan oleh pihak pengurusan..
Apabila anda sah bergelar ahli..secara amnya....anda berpeluang mendapat perbagai kebaikkannya..Nak tahu bagaimana anda boleh mendapat pulangan daripadanya..
Setelah seseorang itu bergelar ahli..ia akan mendapat rebet keahlian iaitu diskaun harga pasaran.maksudnya..setiap pembelian atas nama ahli..ia akan dapat harga rendah dari harga asalnya..untungkan..Inilah caranya utk mendapat income lebih..Contohnya..setiap pembelian
atas satu barang anda jimat RM 5.Bayangkanlah beli 5 barang..Dah berapa untungnya...
Apabila bergelar ahli..anda berpeluang mendapat perbagai diskaun atas harga pasaran..Inilah caranya untuk mendapat untung..Setelah menjadi ahli..anda boleh promotkan produk2 kepada ahli keluarga mahupun rakan2..dah tentu mereka ingin mencuba..
Shaklee ini mudah sahaja..tak perlu ada kedai dan tak perlu berjumpa dengan ramai orang diluar..Anda diberi pilihan samaada utk berniaga atas talian mahupun offline..SIMPLE..
Semuanya terpulang kepada idividu tersebut..mungkin jadi ahli utk keperluan diri mahupun  bekembang lebih ..tiada paksaan..

Bergelar ahli bukan sahaja2..Tetapi terdapat berbagai manfaat yang boleh diperolehi darinya..Pihak pengurusan akan memberi insiatif kepada sesiapa yang terpilih..MENARIK BUKAN!!!!
APAKAH KELEBIHAN APABILA BERGELAR AHLI.
Siapa nak bagi hadiah untuk ahlinya..tetapi...shaklee ada imbuhannya..

 # CASH Bonus - 2-7 angka kita boleh capai asalkan berusaha bersungguh-sungguh
#CAR Bonus - Shaklee bukan bagi kereta tapi bagi duit. Ikut suka kita nak buat apa dengan duit ni. Nak bayar ansuran kereta ke atau nak kumpul downpayment kereta baru ke.
#CONVENTION - Trip yang Shaklee sponsor 100%. Siapa tak suka kan kalau dapat bercuti FREE(bercuti/umrah)
Memang mudah sangat nak cari duitkan..tak perlu fikir panjang utk cari produk apa untuk dipasarkan..dah jadi ahli..dapat pula harga diskaun..apabila membuat pembelian yang kerap..berpeluang pula untuk mendapat ganjaran yang lumayan..HEBAT!!!!

Sesiapa sahaja boleh jadi ahli shaklee..Jika yang berkerja mahupun suri rumhtangga..nak dapat duit lebih pun senang..Tetapi..jika ingin menjual kepada orang luar..sesiapa pun boleh...Andainya anda menjadi ahli shaklee dan mengembangkan produk ini..yang bekerjaya pun boleh behenti duduk rumah.MUDAH jika bekerja dari rumah..

Perbagai kelebihan dan insiatif boleh diperolehi apabila bergelar ahli shaklee..Anda diluar sana jangan berfikir panjang lagi..jom sertai sekarang..mungkin ramai yang inginkan keahlian shaklee..tetapi tidak tahu caranya.Anda yang sudah mengenali lebih lanjut apa tunggu lagi..MUDAH..SENANG dan BOLEH MENDAPAT DUIT LEBIH.. 
Jom setai bersama shaklee sekarang..hubungi saya untuk keterangan lanjut..saya sedia memberi penerangan untuk menjadi ahli mahupun ingin mendapatkan produk keluaran shaklee..
JANGAN FIKIR LAMA2..
zuraida
msj:0195500014
wssp:0173779149

1 ulasan:

  1. Info yg menarikk..jom join kami..
    http://cahayakeikhlasan92.blogspot.com

    BalasPadam

Dapatkan shaklee sungai petani dengan mudah.0173779149

Shaklee.... Pasti anda diluar sana sudah kenali dengan jenama yang besar ini.. Ya..shaklee sudah dikenali oleh ramai pengguna di...