Sabtu, 12 Julai 2014

kulit cantik dengan colegen

KULIT CANTIK ADALAH IMPIAN SESIAPA SAHAJA

Miliki kulit yang cantik adalah impian sesiapa sahaja..bukan sahaja wanita..lelaki juga sudah pandai untuk menjaga keterampilan diri pada masa kini..tak hairanla..jika lelaki cerewet seperti perempuan..

Pada era yang serba canggih ini..terdapat berbagai jenis keluaran produk kecantikkan dan penjagaan diri..ia diibarat sebagai cendawan tumbuh selepas hujan..cuma  yang membezakan adalah kualiti,harga dan juga jenama produk tersebut...
Anda mahukan keterampilan diri yang menarik...pernah mencuba produk kecantikan dipasaran..tetapi tiada perubahan..harga yang tinggi??tidak semestinya harga yang tinggi boleh merubah segala2nya..
Adakalanya....membawa kepada kesan sampingan yang teruk pada diri sendiri...

Pernahkah anda mendengar produk keluaran SHAKLEE...
Satu produk yang berkualiti dan asli....
Saya nak kongsikan sesuatu untuk anda semua tentang satu jenama produk yang boleh membuatkan kulit anda jelita..

COLLEGEN POWDER!!!!!!

Collegen berfungsi bagi mengekalkan keanjalan dan juga ketegangan pada kulit..Kulit yang kerap terdedah kepada pancaran matahari ditambah dengan pencemaran sekeliling boleh menyebabkan kolegen didalam sel kulit menyusut dengan lebih cepat sebelum ia mampu dibina semula.Akibatnya..kehilangan kolegen menjadikan kulit yang kendur serta berkedut....kuku mudah patah dan rambut nipis tidak bermaya...


Shaklee menawarkan SET FLWLESS BEUTY yang lengkap nutrisi penting untuk menyerlahkan kejelitan anda...

KEBAIKKAN:
  • Membantu menghasilkan kolegen yang diperlukan bagi memelihara kesihatan kulit,tendonligamen dan salur darah.
  • Menggalakkan kulit menjadi lebih tegang ,anjal dan lembut.
  • menggalakkan rambut menjadi lebih kuat ,lebat  dan bersinar.
  • Membantu mengelakalkan kesihatan tulang rawan,tulang dan gigi.

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja.

Collegen adalah cadangan terbaik untuk sesiapa sahaja yang inginkan kulit yang cantik..Pada dasarnya..collegen ini bertindak sebagai:

#Anti penuaan
#Mengurangkan liang pori yang terbuka,kedutan dan haris halus..
#Melembabkan kulit dan menjadikan kulit yang anjal dn tegang
#Meningkatkan kelincinan kulit
#Membantu menegangkan dan menanjalkan payudara..



          JENIS RAMUAN YANG TERKANDUNG DIDALAM COLLEGEN..










Inilah tistimoni daripada pengguna yang telah menggunakan collegen powder..

 











KEBAIKKAN COLLEGEN UNTUK MANUSIA




 


 
 
                                 Pengedar Berdaftar Shaklee


Berbagai manfaat yang kita dapat daripada collegen ini..impikan kulit yang cantik adalah tidak mustahil buat semua org..Asalkan kita pandai mendapatkan yang terbaik..Dan yang yang pasti...hasil penggunaannya..tiada kesan sampingan..

Untuk sesiapa yang berminat untuk miliki kulit yang anjal...sila hubungi saya..

zuraida
msj:0195500014
wssp:0173779149

p/s:berminat utk menjadi ahli..pm saya.
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dapatkan shaklee sungai petani dengan mudah.0173779149

Shaklee.... Pasti anda diluar sana sudah kenali dengan jenama yang besar ini.. Ya..shaklee sudah dikenali oleh ramai pengguna di...