Rabu, 9 Julai 2014

kehidupan seorang isteri

Assalammualaikum..hari ini kita akan berceloteh mengenai tugas seorg ibu dan juga isteri..
mungkin antara kita berlainan cara kehidupann..Ada ibu2 yg bekerja dan mungkin yg menjadi suri rumahtangga sepenuh masa..
Kehidupan sekarang sangatlah mencabar..maksud yang mencabarnya ialah taraf kehidupan yang semakin kehadaapan.Apa yg tidaknya..semuanya perlukan duit utk mendapatkan sesuatu..
Sebab itu pada masa sekarang..kebanyakkan wanita2 yg bergelar ibu keluar bekerja utk menampung kos sara hidup yg semakin meningkat..Apabila seorg isteri keluar bekerja bersama suami..tugas yg dipikul oleh insan yg bergelar isteri dan juga ibu adalah bertambah.
Si ibu terpaksa memikul dua tugas dalam satu hari.Apatahnya..pagi terpaksa keluar bekerja..ptg terpaksa menguruskan rumahtangga dan anak2..semua keperluan kelurga harus dilakukan seperti,,memasak,mengemas dan melayan kerenah anak2 yg semakin membesar..
Pada hakikatnya...kehidupan insan yang bergelar isteri adalah murni..terpaksa melakukan berbagai tugas demi kesejahteraan keluarga..oleh itu..tak dapat dinafikan..isteri mahupun ibu adalah insan yg berhati waja..Samala juga bg para ibu yg tdk keluar bekerja..dari awal pagi hinggalah kemalam..tak sempat nak berehat dengan aktiviti diumah..

PARA SUAMI..HARGAILAH ISTERI ANDA...

 
 
 
 
 
 
 
 

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dapatkan shaklee sungai petani dengan mudah.0173779149

Shaklee.... Pasti anda diluar sana sudah kenali dengan jenama yang besar ini.. Ya..shaklee sudah dikenali oleh ramai pengguna di...