Sabtu, 12 Ogos 2017

CARI SHALLEE KAWASAN MERBOK.

Hai orang kawasan Merbok...

Assalamualaikum...

Ada yang tengah mencari agen Shaklee dikawasan rumah anda..Tak kenal siapa yang jual Shaklee dan boleh hantar terus dekat depan pintu rumah..





Hasil carian imej untuk shaklee






Sekarang dah jumpa...Lepas ni...tak perlu lagi risau dah..

Mungkin sebelum ini menetap dikawasan lain..tapi apabila sudah berpindah ke Merbok..Shaklee tetap dihati..Jadinya..kenalah cari agen Shaklee berhampiran rumah pula..Senang..boleh terus hantar depan pintu..

Bagi penduduk Merbok,Bujang,Tanjung Dawai,Semeling dan Sungai Petani...anda boleh terus hubungi saya pada bila-bila masa.Sebabnya..saya adalah pengedar tetap dan sepenuh masa bersama Shaklee..


Hasil carian imej untuk merbok kedah






Hasil carian imej untuk tanjung dawai




Hasil carian imej untuk sungai petani


Dan yang paling penting..saya boleh terus hantar kepada anda..Mudah dan senang..

Selain penghantaran terus...saya juga menggunakan perkhidmatan abang posmen ..Penghantaran secara pos..

Walau dimana sahaja anda berada...

Nak Shaklee. Boleh terus hubungi saya..

Zuraida lazim
0173779149

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dapatkan shaklee sungai petani dengan mudah.0173779149

Shaklee.... Pasti anda diluar sana sudah kenali dengan jenama yang besar ini.. Ya..shaklee sudah dikenali oleh ramai pengguna di...