Khamis, 10 Ogos 2017

PENGEDAR SAH SHAKLEE ANDA DI SUNGAI PETANI.

PENGEDAR SAH SHAKLEE SUNGAI PETANI DAN BERDEKATAN.

Bismilahirahmanirahim...

Adakah anda sudah kenal dengan suplement yang terkenal iaitu Shaklee..

Tetapi..anda tidak tahu dimana dan cara untuk mendapatkan barangan tersebut..

Mana tidaknya...barangan keluaran Shaklee tidak dijual di farmasi mahupun kedai jamu disupermarket..

Anda tercari-cari...
Tidak tahu pengedar yang sah dan berdaftar ..

Bagi sesiapa sahaja yang berhampiran kawasan Sungai Petani,Merbok,Bujang,Bedong,Tikam Batu,Tanjung Dawai dan kawasan berdekatan...anda boleh cari saya...



Hasil carian imej untuk shaklee sungai petani








Hasil carian imej untuk tikam batu




Hasil carian imej untuk bedong kedah



Setiap hari saya ada bersama anda .Ini kerana saya adalah pengedar sah sepenuh masa.Bila masa sahaja saya boleh hantar.

Buat yang jauh...anda tidak perlu risau untuk dapatkan Shaklee..Perkhidmatan orang ketiga sedia berkhidmat untuk anda..Sudah tentulah abang posmen.Barang anda akan sampai dalam masa kurang 3 hari bekerja..




Hasil carian imej untuk posmen







Walau dimana anda berada...Shaklee tetap bersama anda...

Anda diluar sana boleh terus hubungi saya:

Zuraida lazim
0173779149
(1151919)

Bagi yang ingin turut serta menjadi ahli...anda juga di galakkan...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dapatkan shaklee sungai petani dengan mudah.0173779149

Shaklee.... Pasti anda diluar sana sudah kenali dengan jenama yang besar ini.. Ya..shaklee sudah dikenali oleh ramai pengguna di...