Ahad, 20 Ogos 2017

HANTAR VIVIX DENGAN SEGERA SEKITAR KAWASAN SUNGAI PETANI.

Buat semua pengguna tetap suplement Shaklee..Khususnya penduduk sekitar bandar sungai petani dan juga kawasan berhampiran..


Peta Sungai Petani Malaysia










Anda diluar sana tidak lagi perlu risau untuk mendapatkan produk Shaklee dengan mudah dan segera terutamanya VIVIX..






Hasil carian imej untuk vivix






Saya adalah pengedar tetap dan sepenuh masa bersama Shaklee..Oleh itu,bila masa sahaja anda diluar sana boleh hubungi saya bagi mendapatkan Shaklee dengan mudah tanpa perlu bersusah payah untuk keluar rumah bagi mendapatkannya..

Untuk pengetahuan anda juga...selain perkhidmatan pos...saya juga menyediakan perkhidmatan penghantaran terus kepada anda dengan segera.Begitu mudah dan senang..Malahan menjimatkan masa..





Hasil carian imej untuk cod barang





Anda tidak perlu risau lagi..Hanya dengan menghubungi saya..saya sedia membantu anda diluar sana..

Antara produk yang paling mendapat sambutan ialah vivix...




Hasil carian imej untuk vivix






Apa keistimewaan vivix:

  • Menggalakkan rangsangan penuan yang sihat.
  • Membantu menghalang sel kanser.
  • Mengurangkan risiko sakit jantung.
  • Mengurangkan komplikasi pesakit diabetis.
  • Menyokong kesihatan sendi.
  • Mengurangkan insiden bagi penyakit Alzheimer.
  • Membantu dalam mengurangkan berat badan.
  • Meningkatkan sistem imun.
  • Meningkatkan kesihatan mata.
  • Menyokong kesihatan keseluruhan.

Vivix adalah sirap pekat berwarna merah.Ia dihasilkan daripada tumbuhan semulajadi. Antaranya adalah Anggur Muscadine,European Elderberi,Purple Carrot dan Polygonum Cuspidatum.Bahan ini kaya dengan POLIFENOL.Malahan,ia mempunyai khasiat antioksidan yang tinggi dan sel anti penuan semulajadi.



Hasil carian imej untuk vivix






Bagi anda diluar sana...amnya penduduk sekitar bandaraya Sungai Petani.Merbok,Tikam Batu,Bedong,Semeling,Bujang dan kawasan berdekatan....boleh terus hubungi saya..Jika hendak barangan Shaklee dengan segera..



Hasil carian imej untuk sungai petani




Hasil carian imej untuk sungai petani






Hasil carian imej untuk merbok






Nama saya...Zuraida bt lazim
No telefon...0173779149
Id... 1151919

Anda hendak jadi ahli...boleh juga...terus hubungi saya..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dapatkan shaklee sungai petani dengan mudah.0173779149

Shaklee.... Pasti anda diluar sana sudah kenali dengan jenama yang besar ini.. Ya..shaklee sudah dikenali oleh ramai pengguna di...