Sabtu, 12 Ogos 2017

HUBUNGI SAYA.

Assalamualaikum..

Adakah anda tercari-cari cara untuk mendapatkan produk keluaran Shaklee...

Tidak tahu bagaimana untuk mendapatkan secara mudah ..

Bagi yang berminat untuk mendapatkan produk Shaklee...Anda diluar sana boleh mendapatkan nya dengan saya..

Saya Zuraida adalah agen sah Shaklee anda walaupun dimana anda berada..

Andainya berdekatan dengan saya,saya sedia menyediakan penghantaran terus kepada anda (cod).Tetapi,Bgi yang jauh..perkhidmatan pos laju disediakan ..

Anda boleh hubungi saya :

Nama:Zuraida bt lazim.

No tphn :0173779149.

No id Shaklee: 1151919.

FB:Zuraida lazim.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dapatkan shaklee sungai petani dengan mudah.0173779149

Shaklee.... Pasti anda diluar sana sudah kenali dengan jenama yang besar ini.. Ya..shaklee sudah dikenali oleh ramai pengguna di...