Isnin, 1 September 2014

kek secret recipe pilihan keluargaku..

Hari ini..aku nak berkongsi cerita tentang makanan iaitu kek kegemaran keluarga aku..SECRET RECIPE..haaa...jangan kata aku berlagak..tapi inilah pilihan kami bersama..hee..

Boleh dikatakan setiap bulan..wajib masuk makan kek..Macam rutin harianla pula..Anak aku memang suka makan kek..Jadi kami terpaksala ikutkan kehendak dia..Lagipun..anak aku ni jenis payah nak makan..Apa sahaja dia nak makan..kena ikut..ummm...

Kek kegemaran aku..tiramisu..fuyooo..sedap...yumm...Orang kata..kalau buat sendiri tak sama dengan yang beli..Mesti ramai yang suka makan kek..tapi macam2 kek pilihan ..
Secret recipe..bukan sahaja ada jual kek...macam- macam semua dah ada..cakap aja..tapi..ais kacang tak adala..heee..
Anak aku ni..pantang aja nampak kedai kek..macam nampak mainan juga..Kadang-kadang..makannya...tak habis sangat pun..Orang lain yang tolong habiskan..






Seperti biasa..masuk sahaja kedai...tempat duduk adalah motif utama..sebab apa..kena cari yang ada kusyen...bolehla anak ku ini duduk selesa sedikit..Faham-faham ajalah..anak lelaki yang semakin membesar..bukannya duduk diam setempat..
Tempat dah dapat...apa lagi..terjah aja dekat tempat ada kek.orang yang pertama pergi...siapa???dah tentu anak aku ini...semuanya dia tunjuk...
Kek dah oder...takkanlah nak makan kek sahajakan..mestilah oder sampingan yang lain..ummm..aku seperti biasa..oder spagetti ataupun nasi jagung..suami ku..dia chiken chop aja..simple..minuman pula..oreo...sedap tak...heee..
Haa..itu aja cerita aku bersama secret recipe.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dapatkan shaklee sungai petani dengan mudah.0173779149

Shaklee.... Pasti anda diluar sana sudah kenali dengan jenama yang besar ini.. Ya..shaklee sudah dikenali oleh ramai pengguna di...