Sabtu, 27 September 2014

PENGEDAR SHAKLEE SUNGAI PETANI DAN BERDEKATAN.

Assalammualaikum..

Hai semua...saya zuraida..dan saya adalah pengedar shaklee yang sah.Adakah anda mencari keperluan barang shaklee untuk masalah kesihatan mahupun kecantikkan.Jika berminat ..bolehlah mencari saya..Saya sedia memberi maklumat yang terperinci.

Saya pengedar sah Shaklee di Kota Damansara dan Sungai Buloh
 
 
 
Jika yang berdekatan...saya sedia berjumpa untuk COD barang..lagi mesra..
  • SUNGAI PETANI.
  • BEDONG.
  • TIKAM BATU.
  • BERTAM.
  • KEPALA BATAS
  • TANJUNG DAWAI.

 
Jika anda ingin sebarang pertayaan.bolehlah hubungi saya.
 
zuraida
msj/wssp:0195500014./0173779149
NO AHLI:1151919
 
Mungkinkah anda ingin menjadi sebahagian dari kami:
 
 
 DAFTARLAH SEBAGAI AHLI,
JADI LAH SALAH SEORANG DALAM GROUP 
HARGA YANG LEBIH JIMAT..


Anda mahu jadi ahli shaklee dan nikmati potongan hebat 15% - 20%?
ANDA ingin mengetahui cara daftar shaklee?
 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dapatkan shaklee sungai petani dengan mudah.0173779149

Shaklee.... Pasti anda diluar sana sudah kenali dengan jenama yang besar ini.. Ya..shaklee sudah dikenali oleh ramai pengguna di...