Selasa, 2 September 2014

Masalah tapak kaki pecah-pecah.

Semua orang sedia maklum bahawa..cuaca ditempat kita tidak menentu..Adakalanya hujan dan mungkin seketika panas..Begitu jugalah dengan aktiviti seharian manusia..tidak semua orang melakukan aktiviti seharian yang sama sepanjang masa..

Akibat peredaran masa yang tidak menentu..kita sering mengalami perbagai masalah..Tak kiranya kecil mahupun besar.Pernahkan anda mengalami masalah kaki yang kering mahupun tapak kaki yang pecah-pecah..Mungkin antara kita menganggap ia perkara normal yang sering berlaku kepada sesiapa sahaja..Dan mungkin beranggapan bahawa tapak kaki yang pecah adalah kebiasaan dan sering kali berlaku..








Apabila seseorang itu mengalami masalah sedemikian ..adakalanya..kesan akibat kaki yang pecah-pecah boleh menyebabkan kesakitan yang perit.Kaki yang pecah serta kering..menjadi kesukaran kepada seseorang individu melakukan aktiviti seharian dengan lancar.Ini adalah kerana..apabila kaki sudah pecah-pecah..kesukaran untuk berjalan adalah rumit.
Mungkin ramai yang pernah mengalaminya..Jika yang tidak mengalami masalah tersebut..ia adalah bernasib baik..






Apakah punca utama yang menyebabkan masalah tapak kaki selalu sahaja pecah-pecah..
  1. Berdiri terlalu lama.
  2. Pemakaian kasut yang tidak sesuai.
  3. Kaki terlalu kering.
  4. Mengalami masalah kulit seperti azema.
  5. Kekurangan air dalam badan.

Bagaimana cara untuk mengatasinya.

Mungkin cara yang paling mudah adalah menyapu losyen pada bahagian yang selalu sahaja kering.Tetapi..sampai bila kita harus memakai losyen sahaja..

Menglami masalah kaki yang pecah..adakalanya..mengundang rasa malu pada sesetengan individu..Apatah lagi jika selalu berhadapan dengan orang ramai.Mungkin petua-petua orang terdahulu menyuruh kita menyental mahupun menggosok tapak kaki yang pecah itu pada lantai batu.Memang perit sangat hendak melakukan..Apa tidaknya..kaki dan pecah-pecah..mungkin tidak sanggup melakukannya..

Tetapi..zaman sudah berubah ..perbagai cara telah ditemui untuk mengatasi masalah tapak kaki yang pecah-pecah.Pernahkah anda mendengar krim serba guna???mesti ajaib sangatkan..sebab semua masalah boleh guna..

HELBAL BLEND MULTI PURPOSE CREAM





Keistimewaan:
  • Melembutkn kulit yang kasar dan masalah tumit kaki yang pecah.
  • Menghilangkan parut campak .
  • Melembabkan kulit yang kering,kasar.
  • Melegakan masalah kulit yang gatal serta azema.
  • Menghilangkan ruam pada bayi.
  • Menghilangkan kesan melecur.
  • Luka pada puting bagi ibu yang menyusu anak kecil.
  • Gigitan serangga.
  • Losyen harian.






Istimewa herbal blend ini..Hanya dengan satu botol..bermacam-macam boleh kita gunakan..Tak perlu sediakan berbagai-bagai jenis ubat..Nak pergi jalan jauh-jauh pun mudah sangat.
Jika ada yang berminat..bolehla hubungi saya..

Sebarang pertayaan mengenai produk..

zuraida
msj:0195500014
wssp:0173779149

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Dapatkan shaklee sungai petani dengan mudah.0173779149

Shaklee.... Pasti anda diluar sana sudah kenali dengan jenama yang besar ini.. Ya..shaklee sudah dikenali oleh ramai pengguna di...